piątek, 2 stycznia 2015

Telefon dla globtrotera.

Posiadałem wiele telefonów komórkowych i przez wiele lat byłem wierny Noki. Jednak z czasem kiedy ekrany stawały się coraz większe a obudowa coraz mniejsza stawały się coraz bardziej narażone na uszkodzenia. Kilka modeli zakończyło swój żywot w bardzo przyspieszonym tempie. Mądry Polak po szkodzie... Dlatego postanowiłem wyszukać telefon, który byłby w jakiś sposób pancerny. Znalazłem go to ... 
Samsung Galaxy Xcover 2. 
Reklama mówiła ...
To sprzęt, który jest w stanie wytrzymać więcej niż standardowe smartfony. Ten model, swoim wyglądem jasno daje do zrozumienia, że upadek na chodnik, czy kąpiel w kałuży nie są mu straszne. 

I to się w całości potwierdziło. Telefon kilkakrotnie lądował na podłodze a także przeżył upadek z roweru na szybkiej kamienistej ścieżce.  Tylko kilka głębokich rys na plastykowej osłonie wskazywały, że kontakt z podłożem był gwałtowny.

Reklama mówiła ...
Dzięki obudowie w standardzie IP67 oraz fizycznym przyciskom udało się połączyć podwyższoną wytrzymałość i wygodę codziennego użytkowania. 

I to także jest prawdą. Kilka przycisków funkcyjnych w technologi klasycznej a nie dotykowej zapewnia bardzo szybki i skuteczny dostęp do menu głównego.

Dla mnie był dość ważny GPS. Umieszczony w tym telefonie jest rewelacyjny! Nigdy nie gubi sygnału ani w mieście, ani w lesie, ani podczas zachmurzenia czy w górach. Nie straszne mu są także tunele czy budynki zadaszone miękkim dachem. 

A oto pełny test telefonu





Z ostatniej chwili...


Doszły mnie słuchy, że za pomocą aplikacji  Link2SD można dodatkowe aplikacje umieszczać bezpośrednio na karcie SD. Czy tak jest ....? Tego nie wiem. Przetestuję to.

3 komentarze:

  1. Bateria jest standardowa jak na smarfony. Przy stałym użytkowaniu siada w ciągu jednego dnia podobnie gdy nie ma zasięgu. W przypadku rejestrowania trasy może wytrzymać 2 dni. Dlatego konieczny jest powerbank. Ja wybrałem doładowywanie z osobnika o pojemności 10 000 mAh. Jest on podobnych wielkości co ów smarfon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i gratuluję bloga.
    Czy aplikacja LINK2SD sie sprawdziła?

    OdpowiedzUsuń